یکشنبه ۲۷ اسفند ۰۲

جديدترين مدل هاي پارتيشن اداري پرچين

۳ بازديد

جديدترين مدل هاي پارتيشن اداري پرچين

 

امروزه با نصب پارتيشن اداري در شركت ها و اداره ها مي توان فضاي موجود را تقسيم بندي كرده و ضمن استفاده بهينه از فضا، هر قسمت را مستقل و مجزا كرد. همچنين با نصب پارتيشن مي توان قناسي يا كج بودن ديوار و همچنين ستون هاي داخل محل كار را از ديد پنهان كرده و بر زيبايي محيط افزود. علاوه بر اين نصب پارتيشن اداري باعث شكيل شدن محل كار شما شده و نمايي مدرن و تجاري را براي شما به ارمغان مي آورد. پارتيشن اداري مي تواند عايق صوتي و حرارتي نيز باشد. در گذشته براي تقسيم بندي ساختمان ها از ديوارها استفاده مي شد. اگرچه اين ديوارها استحكام بالايي دارند، اما براي ساخت آنها به زمان و هزينه زيادي نياز است و همين طور كه اشاره شد، براي ساختمان هاي استيجاري امكان ايجاد ديوار ممكن نيست. ضمن اينكه ديوارها فضاي بيشتري را اشغال مي كنند و در نتيجه موجب كوچكتر شدن فضاي ساختمان مي شوند. به همين دليل است كه پارتيشن هاي اداري با مزايايي از جمله سرعت ساخت بالا و صرفه جويي در زمان، در بسياري از اداره ها و شركت ها مورد استفاده قرار مي گيرند.

4q_0lvi.jpg

 

انواع پارتيشن اداري پرچين

  1. پارتيشن شيشه اي
  2. پارتيشن ام دي اف
  3. پارتيشن آلومينيومي
  4. پارتيشن هوشمند

 

انواع پارتيشن پرچين تك جداره اداري

  1. پارتيشن اداري تك جداره شيشه اي
  2. پارتيشن اداري تك جداره ام دي اف
  3. پارتيشن اداري تك جداره آلومينيومي

 

در اين ميان پارتيشن شيشه اي از جمله جديدترين پارتيشن هاي اداري هستند كه به صورت تك جداره و دو جداره وجود دارند. معمولا تا سقف ادامه دارند و قابل جا به جايي نيستند .البته مدل هاي كوتاه تر هم وجود دارند كه مي توان آن ها را جا به جا كرد. پارتيشن تك جداره داراي هزينه كم و مقرون به صرفه هستند. پارتيشن اداري تك جداره ها كاربرد زيادي در محل كار دارد. به دليل اينكه پروفيل كم تري در ساخت پارتيشن هاي تك جداره به كار مي رود، اين پارتيشن ها وزن كمي دارند و به راحتي قابل جا به جا شدن هستند. پارتيشن شيشه اي اداري همان جداكننده در محيط اداري مي باشد كه با ظاهري چشمگير محيط را براي شما دلنشين مي سازد. پارتيشن شيشه اي اداري جهت تفكيك فضا به چند قسمت با عايق صوتي صدا است كه به گونه اي يكنواختي فضا را از بين مي برد. امروزه تعداد ساختمان هاي اداري و تجاري كه از پارتيشن شيشه اي اداري استفاده مي كنند، در حال افزايش است؛ زيرا تحقيقات نشان داده است كه پارتيشن شيشه اي اداري مزاياي بسياري را براي كارمندان دارا است. از جمله افزايش بهره وري و تمركز و همچنين ديد باز افراد به يكديگر.

 

پارتيشن اداري پرچين  تك جداره پرچين

  • رنگ بندي كامل
  • قيمت مناسب
  • به سادگي قابل تعمير است.
  • وزن سبك
  • قابليت حمل و نقل آسان

در حال حاضر شركت پرچين، به عنوان يكي از توليد كنندگان و مجريان پارتيشن شيشه اي ارزان ، طراحي اداري را به شكل حرفه اي عرضه و اجرا مي نمايد. قيمت پارتيشن شيشه اي هم بسته به نوع  سفارش مشتري  و هم با توجه به جنس آن متفاوت است. يكي ديگر از عواملي كه مي تواند بر قيمت پارتيشن شيشه اي اثر بگذارد؛ امكانات جانبي پارتيشن مورد نظر است. به عنوان مثال بعضي از پارتيشن هاي دو جداره به گونه اي طراحي مي شوند كه فضاي خالي بين پانل ها بتواند نقش كمد را ايفا شود؛ پس مي توان انتظار داشت كه قيمت اين نوع پارتيشن ام دي اف با يك پارتيشن ام دي اف ساده فرق خواهد داشت.

 

 

انواع پارتيشن اداري پرچين و كاربرد آن

 

دو دسته پارتيشن بندي اداري وجود دارد، پارتيشن هاي ثابت و متحرك. پارتيشن ثابت به وسيله پيچ و مهره به زمين فيكس مي شود و معمولاً اين نوع پارتيشن براي استحكام بيشتر تا سقف ثابت مي شوند. ولي نوع متحرك همانطور كه اسم آن مشخص است قابل حمل و جابجايي مي باشد. پارتيشن هاي ثابت معمولاً در فضاهاي تجاري-اداري استفاده مي شوند ولي نوع متحرك آن به علت قابليت جابجايي در فضاهاي مختلفي مانند مساجد، مساكن، فضاهاي اداري، بيمارستان‌ها و نمايشگاه‌ها قابل استفاده است. دراين ميان پارتيشن‌هاي فريم‌لس بروزترين و جديدترين نوع پارتيشن شيشه‌اي هستند كه زيبايي خاصي به فضاي اداري مي‌بخشند. در اين پارتيشن‌ها از كم‌ترين پروفيل عمودي استفاده شده و اكثر پروفيل‌ها بصورت افقي نصب مي‌گردند و براي اتصال شيشه‌ها به يكديگر از نوارهاي درزگير پلي كربنات H، چسب UV لاكسيل ايتاليا و لامپ uv، چسب دوطرفه شفاف فلكسيبل و… استفاده مي‌گردد. تمام موارد ذكر شده، مخصوصا چسب uv تاثير بسزايي در جلوگيري از انتقال صدا (تا چهل دسيبل)، جلوگيري از انتقال گردوغبار (آنتي استاتيك)، ممانعت از ردوبدل شدن گرما و سرما (insulation) را دارد.

 

مزاياي استفاده از پارتيشن مدرن اداري پرچين

  • افزايش تمركز
  • افزايش حريم خصوصي
  • دسترسي به نور طبيعي
  • افزايش گردش جريان هوا

 

 

نصب و اجراي پارتيشن شيشه اي

در اجراي پارتيشن شيشه اي از شيشه سكوريت استفاده مي شود. در نصب پارتيشن شيشه اي تك جداره از شيشه ?? ميل سكوريت به صورت شفاف استفاده مي شود ولي براي اجراي پارتيشن شيشه اي دوجداره از شيشه سكوريت ? ميل كه به صورت دولايه نصب مي گردد استفاده مي كنند همچنين ميتوان از شيشه رنگي هم استفاده كرد كه در اين خصوص از شيشه هاي رنگي لاكوبل به صورت سكوريت و لمينت شده دوبل داخل فريم و پروفيل پارتيشن استفاده مي شود كه از دو طرف نماي براق شيشه اي رنگي را دارد ضمنا تمامي شيشه ها سكوريت مي باشند. هزينه اجراي پارتيشن هاي شيشه اي نسبت به ساخت ديوار بسيار پايين تر است و مراحل نصب ساده تري دارد. شما مي توانيد با كمك گرفتن از پارتيشن هاي شيشه اي در عرض مدت زماني كوتاه فضاي داخل ساختمان را به بخش هاي مختلف تقسيم مي كنيد و ظاهري جذاب و لوكس به فضا ببخشيد.

 

 

 

 

 

پرچين با طيف گسترده‌اي از انواع پارتيشن‌ شيشه اي تك جداره، دو جداره، لمينت، فريملس و غيره، قابليت بهترين و بيشترين استفاده از حداقل فضا را به شما ارائه مي‌دهد. ما با تقسيم بندي و بخش‌بندي محيط كاري و زندگي شما امكان استفاده بيشتر از تمامي فضاها را فراهم مي‌كنيم. لذا از همراهان گرامي خواهشمنديم  جهت مشاهده محصولات به سايت parchinco.com مراجعه نماييد.

منبع: واضح

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد